2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Ponferrada, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu 2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Ponferrada, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën

Door: JaapvanBeekHendrik-Ido-Ambacht

Blijf op de hoogte en volg Jaap

12 Juni 2017 | Spanje, Ponferrada

Beste vrienden,.
Het is 5 uur in de morgen en ik ga straks op stap Zal rustig aan doen en zodra ik terug ben laat ik direct even weten hoe het verlopen is. Het wordt na de middag 32 graden, dan hopen we van de 32 km er al velen achter ons te hebben. Bedankt voor jullie meeleven en we gaan er voor. Een goede dag gewenst en ik sluit af met de Pelgrimsgroet Jaap

P.s. Nu 05.15 uur, net Jan en Marlies gewekt en:
1 Hak gaat net zo als ik van mezelf verwacht Santiago ook halen;
2 Aftellen naar Santiago: met vandaag erbij: nog 8 dagen.

Goedemiddag vrienden,
Eerst: goed gegaan vandaag en (dag)eindstreep gehaald met 32 km op de teller. Zijn het bord: nog 200 km tot Santiago te gaan om 11.00 uur gepasseerd. Later op middag kom ik er op terug. Eerst wasje doen, alles weer lekker fris voor morgen Dan douchen en dan informatie aan u allen o a over de knie. Tot straks. Met Pelgrimsgroet Jaap

Zie voor de knie van Pelgrim Jaap volgende blz. Ga er nu mee aan de slag en dat is 12 juni 17.20 uur. Zo tegen zessen staat er al wat op, niet volledig maar je hebt dan een goed beeld.

  • 12 Juni 2017 - 07:21

    Wim Bravenboer:

    Buenos días Peregrino,
    Het doet mij goed te vernemen dat je weer op de been bent (letterlijk) na de gemene val van gisteren. Beste Jaap, geloof het of niet, ik had een voorgevoel dat je iets was overkomen, maar gelukkig is het beperkt gebleven tot schaafwonden en een pijnlijke knie.
    Voor de komende acht dagen "Vaya con Dios".
    Groet Wim Bravenboer

  • 12 Juni 2017 - 11:04

    Adrie:

    Hoi Jaap, super, super, super, weer op de been! Top, we zijn erg nieuwsgierig hoe het vandaag verlopen is en houden je blog in de gaten! Dikke kus van je zus!,

  • 12 Juni 2017 - 11:45

    Pieta:

    Hoi Jaap, dat was wel even schrikken gelukkig dat je
    vandaag weer verder kan jou kennende gaat dat zeker lukken.

    Lieve groet Pieta

  • 12 Juni 2017 - 12:37

    Ton Heus:

    Hoi Jaap,
    Je bent wel een doorzetter, grote klasse.
    Succes.
    Groeten Ton

  • 12 Juni 2017 - 14:02

    Ad Boot:

    Ha Jaap,

    Veel succes de laatste 8 dagen. Ben je wel hersteld van de val.? Hoe is het met Jan en Marlies. Ik bewonder jullie doorzettingsvermogen.
    Alle drie sterkte gewenst met de hitte van vandaag.

    Groeten ook van Alie.
    Ad Boot.

  • 12 Juni 2017 - 17:42

    Marlies Schram-Beentjes:

    Beste allen, Het gaat goed met Jaap. De liefdevolle behandeling door de gastvrouw deed wonderen. Vanmorgen liep hij als een kievit. Het verhaal van de knie kunnen wij dus afsluiten. Over onze andere wederwaardigheden verwijs ik u naar: www.Elizabethenjan.waarbenjij.nu
    Allen de vriendelijke groeten, Marlies en Jan Schram

  • 12 Juni 2017 - 17:51

    Carla Tieleman:

    Jaap wat ben ik blij voor jou! En dat je weer als een kievit loopt (uit het verslag van Jan en Marlies) nog even en dan ben je er !! Super hoor!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaap

Actief sinds 08 Maart 2017
Verslag gelezen: 678
Totaal aantal bezoekers 135562

Voorgaande reizen:

08 Maart 2017 - 31 December 2017

Reisverslag voettocht Santiago de Compostela

Landen bezocht: