2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu 2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Burgos, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën

Door: JaapvanBeekHendrik-Ido-Ambacht

Blijf op de hoogte en volg Jaap

01 Juni 2017 | Spanje, Burgos

Goedemorgen vrienden,

Een nieuwe dag, een nieuwe maand, de maand juni 2017 en aan het eind van deze nieuwe maand als alles goed ver.......loopt weer thuis. Ga nu Jan en Marlies wekken en dan klaarmaken voor wat ik noem een dertiger, 30 km. Ontbijt pas om 7 uur, maar we hebben en dat is al vele malen gebeurd het voor elkaar gkregen dat een ontbijtpakketje klaar ligt en wij kunnen dit gelijk of bij een 1e rust oppeuzelen. Wel eerst wat in je maag hebben, dat doen we dan ook trouw. Vandaag een 30'er en wat pittige bultjes er. Tot vanmiddag/ vanavond Met ochtendgroet Jaap

Beste vrienden,
Ja ik ben weer op "honk". Het was vandaag een goede 30'er. Het is 32 km geworden. En goed gelopen alle drie. Beloofd op wat zaken in te gaan; zie hiervoor nieuwe blz. Deze sluit ik af met de dag van gisteren, want toen wij vanmorgen vroeg de stad Burgos uitliepen kregen we nog een mooie uittocht. Alles bij elkaar was Burgos van mij een topper en komt dan ook in mijn toplijst van hele bijzondere die je meemaakt. Met Pelgrimsgroet Jaap