2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu 2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën

Door: JaapvanBeekHendrik-Ido-Ambacht

Blijf op de hoogte en volg Jaap

20 Mei 2017 | Spanje, Roncesvalles

Beste vrienden,

Vandaag 2 bijzondere wandel zaken, eigenlijk 3:
1 We lopen al in Spanje;
2. We hebben net de 1e bergen in de Pyreneeën bedwongen;
3. En ......... we hebben er bijna 2.000 km op zitten.

1. We lopen al in Spanje. Vanmiddag bereikten we in de Pyreneeën de grens en staken die met goede moed over op Spaans is dat is wat vanaf nu tot het eind de klok slaat;

2 De 1e bergen.
Zie de website van wandelvriend Jan. Keurig verwoord en dan bedoel ik over het vermogen om goed te presteren Ik aamag dan het volgende zeggen: zowel Jan als Marlies lopen prima en Jan helemaal. Ze hebben ook een sportieve ondergrond. Dat de 1e dag de zwaarste zou zijn hebben we met zijn drieën niet zo ervaren. Maar onze sportieve voorgeschiedenis heeft daarbij geholpen, daar ben ik van overtuigd.

3 Bijna 2.000 km er op zitten
DEen grens van 2.000 km wordt a 's. week bereikt. Dawn nog een kleine 1.000 km. We gaan ons best doen en hopen jullie in de hoogte van het Spaanse berglanschap op de hoogte te houden.
Beste vrienden bedankt voor jullie meeleven en blijf ons volgen, ook Jan en Marlies Het gaat jullie goed. Het beste.
Met Pelgrimsgroet Jaap

• 20 Mei 2017 - 22:40

Judith:

Bienvenido a España, Jaap! Succes nog met de laatste kilometers in Spanje!
    Groetjes, Judith Alblas

• 21 Mei 2017 - 17:24

Adrie:

We blijven ons verbazen over jullie prestaties! Bijna 2000 km. Knap hoor! Succes nog voor de laatste weken. We blijven jullie volgen, waar jullie nu zijn zijn wij ook geweest met de caravan, schitterende omgeving! Hopelijk wordt het niet te warm voor jullie! Hartelijke groeten aan Jan en Marlies.

Xxxx je zus

• 21 Mei 2017 - 20:00

John Valster:

Zo dat is mooi al in Spanje .Succes de komende week