2e gedeelte voetreis Santiago - Reisverslag uit Orion, Frankrijk van Jaap Beek - WaarBenJij.nu 2e gedeelte voetreis Santiago - Reisverslag uit Orion, Frankrijk van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

2e gedeelte voetreis Santiago

Door: JaapvanBeekHendrik-Ido-Ambacht

Blijf op de hoogte en volg Jaap

12 Mei 2017 | Frankrijk, Orion

Goedenavond vrienden,

Even dit: zo komen mij zo halen voor een pianoconcert in het Chateau waar wij overnachten. Als ik terug kom zal ik als het niet TE laat wordt nog over vandaag wat melden en het overnachtingsadres. Eigenlijk te luxe voor een Pelgrimmer.

Net terug en ja het is wel wat laat geworden. Het was na afloop concert gezellig. Zal er morgenmiddag verslag van doen. Nu rusten en morgen 26 km voor de boeg en daarna zal ik jullie op de hoogte stellen. Met Pelgrimsgroet Jaap

Nog geen tijd gehad, we gaan uit eten en dan vanavond tot een uur of 10. Nog even kijken of ik nog energie heb om het stukje te maken of dat het laterwordt. Met Pelgrimsgroet Jaap

  • 13 Mei 2017 - 16:47

    Jo En Coby De Vroed:

    Jaap,
    Een leuke verrassing dat je ons vandaag gebeld heeft!!

    Veel succes verder en geniet er van.

    jo en coby en groet aan Jan en Marlies.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaap

Actief sinds 08 Maart 2017
Verslag gelezen: 570
Totaal aantal bezoekers 135479

Voorgaande reizen:

08 Maart 2017 - 31 December 2017

Reisverslag voettocht Santiago de Compostela

Landen bezocht: