2e gedeelte voetreis Santiago - Reisverslag uit Schardam, Nederland van Jaap Beek - WaarBenJij.nu 2e gedeelte voetreis Santiago - Reisverslag uit Schardam, Nederland van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

2e gedeelte voetreis Santiago

Door: Jaap van Beek

Blijf op de hoogte en volg Jaap

11 April 2017 | Nederland, Schardam

Waarde vrienden,
Nog even voor het slapen gaan een berichtje van hij. Vandaag een heel rustige dag, we hebben maar 14 km afgelegd maar we gaan richting de 1 100 km. Bij de 14 km staat tegenover dat wij een hele mooie, historische stad hebben gezien. Nevers :een plaatje. Als bestuurslid van ons Historische Genootschap in Ambacht om jaloers op te worden, fantastisch. We slapen nu in Nevers in een voormalig
nonnenklooster, en niet zomaar eentje , maar waar Bernadette ligt opgebaard en hoewel zal al lange tijd dood is, is ze door haar te behandelen heel mooi en gaaf eruit zien. Zie verder de website van Jan en Marlies Schram. Nog even over mijzelf: Ik loop nu 14 dagen en het lijkt nu al meer dan een paar maanden kan je nagaan hoe het na
echt na een paar maanden is. kan je nagaan hoe het echt na een paar maanden is. Moet met velen van u hernieuwd kennismaken denk ik. Ook het hele hechtische van elke dag , met een lijstje, sommigen zeggen to- do lijstje, erbij mis ik geen moment. Het is elke dag dat je loopt een feestelijke beleven. Dat het zo mag blijven en dat als ik terug ben het hectische dik minder mag zijn. Als laatste nog dit: mij is opgevallen dat er zoveel auto, 's rijden met Frans kenteken. Ik ben er acher gekomen hoe dat zit hoor. Na de verder hierboven vermelde overpeinzing van mij mocht deze er wel tussen vond ik. Mijne vrienden: ik ga mijn bedje opzoeken, want half zes is het weer, wat ze vroeger in militaire dienst hadden reveille met andere woorden: Opstaan en er tegen aan. Gegroet Jaap

  • 14 April 2017 - 01:38

    Carla:

    Mooi beschreven weer Jaap wat je allemaal ziet en meemaakt!

Tags: Ill

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaap

Actief sinds 08 Maart 2017
Verslag gelezen: 648
Totaal aantal bezoekers 135505

Voorgaande reizen:

08 Maart 2017 - 31 December 2017

Reisverslag voettocht Santiago de Compostela

Landen bezocht: