Reisverslag voettocht Santiago de Compostela - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Jaap Beek - WaarBenJij.nu Reisverslag voettocht Santiago de Compostela - Reisverslag uit Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

Reisverslag voettocht Santiago de Compostela

Door: Jaap van Beek

Blijf op de hoogte en volg Jaap

17 Maart 2017 | Nederland, Hendrik-Ido-Ambacht

Nog een weekje en dan gaan we aan het tweede grote gedeelte beginnen. Maandag 27 maart met de trein naar Reims en dan de volgende dag de Santiago voetreis vervolgen. De planning is tot eind juni 2017.

• 24 Maart 2017 - 17:17

Marlies Schram-Beentjes:

Ja Jaap, aanstaande maandag is het dan zover. Jouw volgers kunnen ook ons blog lezen. In ons blog trachten wij van dag tot dag de afgelegde reis en ervaringen te beschrijven. Thans betreft het een gortdroge samenvatting van onze reis in oktober 2016: Hendrik-Ido-Ambacht - Reims. Vanaf maandag hopen wij hierin wat meer humor en nuances te brengen: www.Elizabethenjan.waarbenjij.nu
    In ieder geval geef je in je uitgebreide analen een mooi beeld wat ons is overkomen.
    Laten we hopen op een mooie reis samen met ons drieen. Je maat Jan Schram

John Valster:

Succes ome Jaap

• 29 Maart 2017 - 22:14

Flora:

Dag Jaap, een mooi vervolg op jouw tocht op de 3de dag.
    Veel wandelplezier,
    Jan en Flora