2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu 2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën

Door: JaapvanBeekHendrik-Ido-Ambacht

Blijf op de hoogte en volg Jaap

26 Mei 2017 | Spanje, Logroño

Beste vrienden,

Er is wat tussen gekomen; later op de avond nog mijn verhaal.
Nu net weer na het eten terug op de kamer en gelijk maar even mijn verhaal doen , want morgen weer een zware dag met 31 km en ook meer dab 31 graden. Dus vroeg in het mandje Vandaag was het warm, de warmste dag tot nu toe. Maar voordat het over de 30 graden kwam waren we al binnen met .......... een kapotte riem. Aart van Toorn, die op mijn site een leuke reactie over afvallen maakte en dan bretels wilde opsturen sloeg zonder dat hij mijn toestand op dat mom ent wist de spijker op zijn kop. Inderdaad zakte mijn wandelbroek op een 7gegeven momebt af. De riem kon ik niet meer sluiten. Het uiteinde van de riem was kapot. Goede raad is duur, maar zo blijven lopen was ook geen optie. Andere riem, maar hier geen De Schoof om even een riem te jopen. Nee hier kon je helemaal geen riem krijgen. Dus goede raad is duur.

Hoe het verder is gegaan dat hoor je morgen. Het is kwart voor 10 en i.v.m warmte om 4.30 eruit. Dus hup Jaap goed tikkie doen. Tot .morgen vrienden .Met Pelgrimsgroet Jaap
Ben

  • 26 Mei 2017 - 18:54

    J E Kooijman Van Beek:

    Daar kom ik niet verder mee.
    Groetjes Piet en Lies

  • 26 Mei 2017 - 21:36

    Adrie:

    Hoi Jaap, als pelgrim moet een touwtje ook volstaan, of.........meer eten! ☺️

  • 26 Mei 2017 - 21:40

    Adrie:

    Ik bel je morgen weer!!liefs van ons!

  • 26 Mei 2017 - 21:52

    Leo:

    Als ik het goed heb komen jullie morgen in najera,waar wij jaren geleden op de camping hebben gestaan in de voormalige stierenvechters arena. Vandaaruit hebben we een klein stukje van de Camino gefietst nl naar Santa Domingo de la Calzado waar in de kerk een haan in een hok zit . De bijbehorende legende zullen wij ongetwijfeld van Marlies horen. Veel succes de komende dagen

  • 26 Mei 2017 - 23:02

    Carla Tieleman:

    Hallo Jaap , mag ik raden!Heb je je waslijntje gebruikt of de veiligheidspelden! Een Pelgrim is ook net een marskramer die van alles bij hem heeft!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaap

Actief sinds 08 Maart 2017
Verslag gelezen: 552
Totaal aantal bezoekers 135560

Voorgaande reizen:

08 Maart 2017 - 31 December 2017

Reisverslag voettocht Santiago de Compostela

Landen bezocht: