2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Estella, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu 2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Estella, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën

Door: JaapvanBeekHendrik-Ido-Ambacht

Blijf op de hoogte en volg Jaap

24 Mei 2017 | Spanje, Estella

Beste vrienden,
Na de zielsroerselen van afgelopen twee dagen, over tot het thuisfront, mijn buren en dat zijn niet alleen mijn naaste buren, maar die ook wat verder wonen en mijn twee Ambachtse zussen Pieta en Adrie met Leo, verder wandelmeester Arie de Haan die mijn woondomijn niet alleen in de gaten houden, maar ook nog onderhouden. En dat Weteringsingel 84 er netter bij ligt dan bij mijn vertrek daar durf ik wel een weddenschap op af te sluiten. Toch geweldig wat je zulke buren en familie hebt, die en de een natuurlijk meer dan de ander, niet alleen met je meeleven, maar ook de normale sores hoe het met het huis en daaromheen gaat voor hun rekening nemen Nou dat kan ik mij op het lopen concentreren en dat doe ik dan ook met heel veel plezier.

Het is en blijft een wandelfeest .
Waarde vrienden,
Wat is het toch mooi, je wandelt en in de verte zie je de bergen en die worden met het uur duidelijker te zien. Wat een majestueusheid ja echt heb je, dan even stilstaan een fotootje schieten en dan weer verder op het Pelgrimspad. Nooit kunnen dromen, dat ik dat nog eens zou meemaken Ik ben mijn wandelmaat Jan dankbaar dat hij mij in de gelegeneid heeft gesteld dit te doen.

Beste vrienden,
Morgen weer een verhaal,zal er onder het lopen over nadenken. Hebt u nog suggesties laat het even weten.

Met Pelgrimsgroet Jaap en Adios



  • 24 Mei 2017 - 21:44

    Marianne:

    wat wonderlijk, dat een mens zo weinig nodig heeft, denken wij elke vakantie in onze caravan, om vervolgens ons huis weer vol spullen te stoppen. 3 weken vakantie is dus niet genoeg om je leven te veranderen. 3 maanden wel?? of waardeer je juist hoe je het al hebt.
    wat een zegen als je goede vrienden/buren hebt.

  • 24 Mei 2017 - 22:38

    Ans En Willem:

    En daarbij de hartelijke groetjes van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaap

Actief sinds 08 Maart 2017
Verslag gelezen: 621
Totaal aantal bezoekers 135559

Voorgaande reizen:

08 Maart 2017 - 31 December 2017

Reisverslag voettocht Santiago de Compostela

Landen bezocht: