2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Zierbena, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu 2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Zierbena, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën

Door: JaapvanBeekHendrik-Ido-Ambacht een tukkie doen

Blijf op de hoogte en volg Jaap

18 Mei 2017 | Spanje, Zierbena

Beste vrienden,

Kijk nog even op de site van de 17e mei. Het is nu de 18e ik heb de site van de 17e nog wat aangepast alleen de 17e blijft er op staan Dan denk je dat heb ik al gelezen , maar de aanpassingen niet. Ik zal morgen verder gaan met 1e dag van de Pyreneeën en Leo mijn zwager die met mijn zus daar al geweest is met vakantie heeft mij het een en ander verteld en ik kan er mijn voordeel er mee doen. Dus morgen weer kijken naar het laatste nieuws over de Pyreneeën 1e en gelijk zwaarste dag en ik zal zaterdag jullie laten weten of het inderdaad een zware was. Ik ga nu een tukkie doen, morgen vroeg op ik groet jullie allen. Met Pelgrimsgroet Jaap

  • 18 Mei 2017 - 23:21

    Gerard Plaisier:

    Goede avond Jaap,

    Je ligt waarschijnlijk al een poosje op 1 oor, maar dan lees je het morgen wel.
    Allereerst mijn complimenten aan jou, Jan en Marlies voor de geweldige prestatie van het bereiken van de voet van de Pyreneeen!
    Ik heb een nog grotere bewondering voor jullie wandelaktiviteiten gekregen sinds ik in 1 weekend 35 km van het Pieterpad heb gelopen!
    Zaterdag begint het moeilijkste gedeelte van het traject begrijp ik.
    Jullie liggen goed op het geplande schema begrijp ik.
    Ik verheug me al op jouw terugkeer en je ons allerlei leuke en interessante reisverhalen gaat vertellen.
    De voorbereidingen voor de zomerfair zijn in volle gang. Internetaansluiting den Brommert is een feit. Verder val ik je niet lastig met nieuws over het Historisch Genootschap. Overigens is Koningsdag ook zonder jullie goed verlopen! Oh ja, zeg ook even tegen Jan dat ik deze Koningsdag met niemand ruzie heb gemaakt.
    Ik wens jullie veel succes voor het laatste traject. Volhouden zou ik zeggen en de adviezen ter harte nemen van jouw wandelmeester!
    Groeten, ook aan jouw maten Jan en Marlies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaap

Actief sinds 08 Maart 2017
Verslag gelezen: 619
Totaal aantal bezoekers 135579

Voorgaande reizen:

08 Maart 2017 - 31 December 2017

Reisverslag voettocht Santiago de Compostela

Landen bezocht: