2e gedeelte voetreis Santiago - Reisverslag uit Hagetmau, Frankrijk van Jaap Beek - WaarBenJij.nu 2e gedeelte voetreis Santiago - Reisverslag uit Hagetmau, Frankrijk van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

2e gedeelte voetreis Santiago

Door: JaapvanBeekHendrik-Ido-Ambacht

Blijf op de hoogte en volg Jaap

10 Mei 2017 | Frankrijk, Hagetmau

Beste vrienden,
Net gearriveerd in overnachtingshotel Jambon in Hagetmau en gelijk maar even dit doeniet.

Over vandaag. Toch flink wat regen gehad. Zal foto bijvoegen, dan zie je mijn regenkledij. Geregend van 09.30 tot 13.00 uur en een half uurtje heel hard. Maar we hebben het al gekker meegemaakt; zie eerder verslag. Over wat we al afgelegd hebben. Dat is 1840 km en er staan er nog - een schatting hoor - een 1200 op de (wandel)rol Verder zitten we wat het 2e gedeelte van onze voettocht op de helft van het aantal dagen. Dus zoals ze zeggen het aftellen is begonnen. Ik zal als we de 20e mei de bergen ingaan elke dag een verslagje maken, want dat lijkt me niet alleen voor mij maar ook voor de volgers interessant. Ik hoor de reacties wel. Dan over de blaren op de grote tenen. Helaas nu geen tijd ervoor, het wordt morgen met:
1. Jaap op tenen getrapt of heeft hij figuurlijk op zijn tenen gelopen?
2. Over mijn hakken: willen ze Jaap en hak zetten?

Dus morgen meer hierover. Met Pelgrimsgroet Jaap






  • 11 Mei 2017 - 14:10

    Pieta:

    Hallo Jaap,
    Gelukkig dat het niet heel de dag regende het lijkt mij niet prettig.
    Maar jullie gaan ervoor ook door weer en wind. Nog vele mooie
    wandel kilometers.

    Lieve groet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaap

Actief sinds 08 Maart 2017
Verslag gelezen: 555
Totaal aantal bezoekers 135550

Voorgaande reizen:

08 Maart 2017 - 31 December 2017

Reisverslag voettocht Santiago de Compostela

Landen bezocht: