Einde voetreis Santiago op grootse wijze ingehaald - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu Einde voetreis Santiago op grootse wijze ingehaald - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

Einde voetreis Santiago op grootse wijze ingehaald

Door: JaapvanBeekHendrik-Ido-Ambacht

Blijf op de hoogte en volg Jaap

27 Juni 2017 | Spanje, Santiago de Compostella

Beste vrienden,
Normaliter sluit je maar één keer af maar ik permiteer het voor de 2e keer te doen. Een welkom zoals wij met zijn drietjes hebben gehad op Schiphol daar mag je nog wel een laatste stuk aan wijden. Op Schiphol maandagmiddag de 26e juni veilig geland en tot onze grote verrassing stonden daar de famiies van zowel de kant van Jan en die van Marlies om ons heel hartelijk te verwelkomen en werden we verrast met bloemen en passende cadeautjes. Heel, heel hartelijk bedankt daarvoor. Daarna in trein naar Dordrecht waar Jan en Marlies door zoon Henk en schoondochter Elize werden afgehaald en ik door zus Adrie en zwager Leo. Thuis was het wandelfeest op schitterende wijze afgesloten met een bord door DE schilder van Ambacht Aart van Toorn vervaardigd was met de tekst "Pelgrimganger(s) welkom thuis. Een hele mooie afsluiting van een Pelgrimsvoettocht waar nog veel, heel veel over gesproken zal worden. Ik groet u allen mede namens Jan en Marlies van harte en zeggen u heel hartelijk dank voor het meeleven, dat alletijd ons goed heeft gedaan en ons tot grote steun is geweest. Met afsluitende Pelgrimsgroet Jaap

• 27 Juni 2017 - 16:25

Yvon:

Welkom thuis Jaap .
    Zag de versieringen aan je huis , dat is leuk thuiskomen.

groetjes Jan en Yvon

• 27 Juni 2017 - 18:44

Ton Heus :

Beste Jaap,
    Ik vond het super om je gisteren op Schiphol te begroeten. Grote klasse dat je deze pelgrimstocht volbracht hebt. We spreken en zien je binnenkort nog wel.
    Groeten Ton en Agnes

• 27 Juni 2017 - 21:19

Ans En Willem:

Jaap we hebben de foto's gezien.
    Zo je weet zijn we nog in Zuid Frankrijk.
    Fantastisch dat de families er waren.
    Een leuk onthaal waar jullie niet opgerekend hadden. Helemaal leuk.
    Ook fijn dat jij ook in Ambacht zo'n leuk onthaal had.
    Wij wensen je alle goeds en zien elkaar zeker weer.
    Lieve groet, Ans en Willem.

• 12 Juli 2017 - 06:22

Wim En Tia:

Fantasties wat jullie gedaan hebben Jaap.
    Groetjes uit Thailand

• 11 Augustus 2018 - 17:14

Coen Versnel:

Marlies, Jaap en Jan, alsnog een dikke proficiat met deze prestatie. Knap dat jullie deze tocht volbracht hebben.