2e gedeelte voetreis Santiago en jawel kust bereik - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu 2e gedeelte voetreis Santiago en jawel kust bereik - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

2e gedeelte voetreis Santiago en jawel kust bereik

Door: JaapvanBeekHendrik-Ido-Ambacht

Blijf op de hoogte en volg Jaap

24 Juni 2017 | Spanje, Santiago de Compostella

Beste vrienden,
Vandaag het einddoel bereikt. En op een goede manier. We zijn zoals ik al eerder vermeld heb aan het zgn. eind van de wereld gekomen, alledrie. Dat is op zich al een meer dan geweldige prestatie. Meer dan 2800 km in de benen. En daar hebben we een maand of vier over gedaan. Vorig jaar en maand, niet aaneengesloten en vanaf 27 maart tot nu toe en dat is zaterdag 24 juni 2017. Velen hebben met ons meegeleefd en dat heeft zeker meegeholpen de eindstreep te halen. Toen ik daar op het stukje " eind van de wereld" stond en ik keek om me heen kon ik alleen uitbrengen " Ik heb het geflikt" en ook Jan en Marlies hebben het geflikt. We hebben elkaar gefeliciteerd en daarna genoten van zeebaars die ze ' smorgens nog gevangen hadden, verser kon niet en dat met een heerlijke witte wijn van klasse onderstreepte onze prestatie. Zo beste vrienden het zit er op. We komen straks weer op Vaderlandse bodem en ook dat is een feestje waard. U zult van ons alledrie nog veel horen en wilken u alken hartelijk bedanken voor het meeleven gedurende de Caminomaanden. Ik groet jullie allen met een zeer warme en welgemeende Pelgrimsgroet Jaap

  • 24 Juni 2017 - 17:37

    Ton Heus :

    Beste Jaap,
    Na zo'n prestatie en zoveel emotie voor jou als pelgrim, heb ik eigenlijk woorden tekort als reactie. Gefeliciteerd en ik zie je binnenkort wel.
    Groeten Ton Heus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaap

Actief sinds 08 Maart 2017
Verslag gelezen: 851
Totaal aantal bezoekers 135513

Voorgaande reizen:

08 Maart 2017 - 31 December 2017

Reisverslag voettocht Santiago de Compostela

Landen bezocht: