2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu 2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Astorga, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën

Door: JaapvanBeekHendrik-Ido-Ambacht

Blijf op de hoogte en volg Jaap

10 Juni 2017 | Spanje, Astorga

Beste vrienden;

Eerst :
Het aftellen begint vandaag: nummer 10 zit er op vandaag, morgen nog 9 dagen naar Santiago de Compostela.

Vanmorgen wel wat vroeg gestart, maar niet zo vroeg omdat het maar net boven de 20 km was. Toen het echt heet begon te worden waren we al in de overnachtingsplaats en dat is Rabanal del Camino.

Verder over de hak van mijn rechterschoen. Ik ga verder waar ik gisteren ben geëindigd: Jan zei tegen mij: Jaap ik heb dat probleem ook gehad en in de situatie waar jij je nu in bevindt heb ik ook gezeten en toen heb ik er nog een dikke 200 km mee gelopen. En wat er dan in jouw voordeel pleit is jouw lichtvoetigheid ten opzichte van mij. Dat scheelt zeker de helft oftewel je kan als ik er nog 200 km mee heb gelopen daar 400 km van maken. En als de 409 kn uitkomen haal ik zels na Santiago het eind van de wereld ernne en dat is Finisterre
Maar ik kan geen garantie geven, want dan zou ik alle facetten, die een rol spelen mee moeten wegen, dan bedoel ik afstanden, zwaarte van het parcours enz. Ik heb een en ander voor me zelf op een rijtje gezet en besloten er nog even op te blíjven lopen. In Santiago waar wij de 19e juni hopen aan te komen kan ik als de hak mij goedgezind is gebleven altijd nog beoordelen ga ik zo verder naar Finisterre of laat ik de nieuwe hak op de snipperdag die wij de 20e juni hebben er in Santiago onder laten zetten Dus vrienden: ik zal jullie dagelijks op de hoogte houden met een een kort berichtje. Dat de hak van mijn rechterschoens mij tot het eind goed gezind moge blíjven.

Verder zou ik het op verzoek van een aantal vrienden, een paar dagen terug nog door Wim, ingaan op de innerlijke reis, die je ook meemaakt. Op een nieuwe blz zal ik daarm4ee aan de slag faan. Het ga u alllen goed. Met Pelgrimsgroet Jaap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaap

Actief sinds 08 Maart 2017
Verslag gelezen: 627
Totaal aantal bezoekers 135529

Voorgaande reizen:

08 Maart 2017 - 31 December 2017

Reisverslag voettocht Santiago de Compostela

Landen bezocht: