2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Calzadilla de los Hermanillos, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu 2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Calzadilla de los Hermanillos, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën

Door: JaapvanBeekHendrik-Ido-Ambacht

Blijf op de hoogte en volg Jaap

05 Juni 2017 | Spanje, Calzadilla de los Hermanillos

Beste vrienden,
Even laten weten, dat de dag goed ver.......lopen is. We zitten of lopen natuurlijk. En we zijn al boven de 2400 km. Soms moet ik er zelf even bij stil staan: al 2400, En dan gelijk er achteraan praktisch denken: houdt de hak van mijn rechterschoen het nog zo lang vol? Nog een dikke 400km naar Finisterre. Morgen meer daarover.

Verder naar aanleiding van het bovenvermelde: over 3 weken ben ik bijna thuis. Ben dan als het goed is onderweg naar Ambacht. Even nu tijd om er op vooruit te lopen met een zaligspreking van de Pelgrim, waarvan ik er de 2e helft van mei ook twee de revue heb laten passeren. Zielenroerselen geven mij nu al inhoud van de volgende Pelgrims zaligspeking: Gezegend bent u Pelgrim, omdat u ontdekt hebt, dat de authentieke "Camino" begint wanneer het voltooid is.

En ik moet zeggen, dat ik om met een mooi wandelwoord aan kan geven: ik sla een andere (levens)weg in. Hoe dat gaat verlopen: dat gaat net als de Camino stap voor stap met uiteraard u als vrienden om me heen om me daarbij bij te staan om mij na verloop van enige tijd te zeggen: met de nieuwe ingeslagen weg ben ik op een voor mij voor mijn verdere leven begaanbaar pad gegaan. En als dat zo is zal ik jullie zeggen: bedankt voor het meedenken en steun We hoper zo nog vele jaren door te gaan. Vrienden het ga u goed, het allerbeste.
Met Pelgrimsgroet Jaap

11

  • 05 Juni 2017 - 21:13

    Herman Vanammelrooij:

    Helaas vergeefs geprobeerd je te bellen (gister). Hoop dat de SMS wel doorgekomen is.
    Jaap,de finish komt in zicht. Wij vinden het geweldig en heel bewonderenswaardig wat jij
    al gepresteerd hebt.
    Hartelijke groeten ,
    Corrie en Herman.

  • 05 Juni 2017 - 21:17

    Ans En Willem:

    Beste Jaap..
    Wat weer een mooie lezing..
    En wij denken met al die lieve mensen in Ambacht om je heen...
    Het komt meer dan goed.

    Lieve groet...Ans en Willem.

  • 06 Juni 2017 - 10:25

    Agnes:

    Het eind in zicht Jaap,wat een belevenis! Buen camino!

  • 06 Juni 2017 - 16:22

    Rien:

    Fantastisch Jaap en medelopers.
    De laatste loodjes. Hier loopt alles ook op rolletjes.
    Ook de laatste loodjes. Sterkte voor de komende weken en geniet van de mooie natuur en laat alles tot je komen.
    Rien

  • 07 Juni 2017 - 11:40

    Ad Boot:

    Wat zijn jullie al een eind. Wij zijn vol bewondering voor jullie. Zijn jullie nog steeds met z,n drieën?
    Ik wens jullie heel veel sterkte voor het laatste stuk. Op de kaart is het een klein eindje maar in werkelijkheid zal het nog een flinke wandeling zijn. Ik las dat jullie al over de 2400 km zijn. Dat is met het vliegtuig nog een heel eind. Ik wens jullie het allerbeste.
    Groeten ook van Alie.
    Ad Boot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaap

Actief sinds 08 Maart 2017
Verslag gelezen: 533
Totaal aantal bezoekers 135564

Voorgaande reizen:

08 Maart 2017 - 31 December 2017

Reisverslag voettocht Santiago de Compostela

Landen bezocht: