2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Frómista, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu 2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Frómista, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën

Door: JaapvanBeekHendrik-Ido-Ambacht

Blijf op de hoogte en volg Jaap

03 Juni 2017 | Spanje, Frómista

Beste vrienden,
Gisteravond de volgende dag even doorgenomen en het wordt geen 30'er. Bij 20 km houdt de voetenteller op. Dus besloten dat we een uurtje later vertrekken, dus ook uurtje langer geslapen dat was dus uitslapen na de laatste zware dagen met 30'ers. Ook van een goed ontbijt genieten in hotel San Martin in Fromista. We vertrekken om even over half acht en verwachten met wat te bekijken onderweg om een uur of een bij de volgende overnachtingsadres aan te komen Tot vanmiddag/ vanavond Met vervolg oorkonde.
Met Pelgrimsgroet Jaap

• 03 Juni 2017 - 16:10

Marc:

Hallo Jaap,
    Wat is het hier stil zonder jou in Hornillos del camino. Heb je uw riem kunnen laten maken?. Ooh ja ik heb nog een pilsje te goed, daarmee zeker dat je zoveel kms per dag afmaalt om, me voor te blijven .Of zijn het je nieuwe hakken die het hem doen. In alle geval veel succes en mss tot in Santiago. ''IK HOOR JE WEL'' grtjs Marc uit België

• 04 Juni 2017 - 23:16

Ans En Willem: