2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Frómista, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu 2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Frómista, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën

Door: JaapvanBeekHendrik-Ido-Ambacht

Blijf op de hoogte en volg Jaap

02 Juni 2017 | Spanje, Frómista

Beste vrienden,

Wat later dan de bedoeling was, maar ik ben weer in beeld. Mijn mobiel kreeg het op zijn heupen , dat had het beter aan ons moeten overlaten. Nu voor mij al wat later op de avond, want morgen weer vroeg uit de veren, toch nog even contact met jullie. De Nederlandse vertaling van de oorkonde: doe ik morgen. Nu jullie even laten weten: vandaag een dikke 30'er , het is 35 of 36 geworden. Kijk op de site van Jan. Voor degenen, die de site niet weten. Hier komt de site: Elizabethenjan.waarbenjij.nu Sorry dat ik zo moet eindigen, maar soms loopt het niet zo,zoals je wilt. Met Pelgrimsgroet Jaap en tot morgen.

  • 04 Juni 2017 - 23:14

    Ans En Willem:

    We zeiden het gisteren al...je bent me er eentje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaap

Actief sinds 08 Maart 2017
Verslag gelezen: 591
Totaal aantal bezoekers 135481

Voorgaande reizen:

08 Maart 2017 - 31 December 2017

Reisverslag voettocht Santiago de Compostela

Landen bezocht: