2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Cangas de Onís, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu 2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Cangas de Onís, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën

Door: JaapvanBeekHendrik-Ido-Ambacht

Blijf op de hoogte en volg Jaap

27 Mei 2017 | Spanje, Cangas de Onís

Hier vervolg kapotte riem

Beste vrienden,
Het is 04.15. Het wordt net als bij jullie heel erg warm Besloten om kwart voor zes te gaan lopen. Vandaag een 30' er, namelijk 31 km. Hier gelukkig onderweg aardig wat waterpunten. In Veenendaal veel succes Oostendammers en vergeet niet: drinken voordat je dorst krijgt en te hopen dat ze het goede initiatief van Hester: voldoende waterputten opvolgen Succes gewenst.

DE RIEM
Bedankt voor alle adviezen. Ja een Pelgrim moet van alle markten thuis zijn, maar de hulp kwam van de pensionhouder. En ......... Ik loop weer met een professiorisch maar uitstekend gemaakte riem die niet houdt van afzwakkende broeken Vanmiddag het verhaal hierover. Alle goeds en vandaag vooral voor ons vanmorgen flink doorstappen, dan zijn wij de grootste hitte voor.
Met Pelgrimsgroet Jaap

• 27 Mei 2017 - 16:16

Adrie:

Oh oh, wij denken aan jullie hoor, hier is het nu ook 30 gr. , dus behoorlijk warm! Hopelijk vandaag goed gegaan, inderdaad veel drinken en niet te veel afvallen hoor, anders herkennen we je niet meer, als je weer thuis komt. Pa zou gezegd hebben, zoooo daar loopt Jaap van Beek zijn jas, Hihi, dus vanavond maar veel calorieën eten!, dikke kus van ons