2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu 2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën

Door: JaapvanBeekHendrik-Ido-Ambacht

Blijf op de hoogte en volg Jaap

22 Mei 2017 | Spanje, Roncesvalles

Beste vrienden,

Vandaag beschrijven mijn gevoel en jullie meenemen op reis naar hogere sferen. Niet alleen figuurlijk , maar ook letterlijk in de Pyreneeën Hogere sferen: neen er komen geen drugs aan te pas, maar het gevoel dat je tegen jezelf zegt: sta eens stil, pak een paar minuten en laat het over je heenkomen. Sommigen zeggen: luchtfietserij Ik hoop dat je het stukje het tegendeel aangeft en dat
u zegt daar zit toch wat in.

Vanmiddag verder. Met Pelgrimsgroet Jaap

Het wordt vanavond want we zitten nog in Pamplona lekker wat te drinken en straks eten.

Net thuis nog even een begin maken en dan rap mandje in want morgenochtend om 04.45 weer op. Met Pelgrimsgroet Jaap. Zie niey8 blz.

• 22 Mei 2017 - 18:48

Willem Jacobs:

Hi Japio,

DIe hogere sferen komen vast door af en toe een slokje te nemen uit dat heupflesje van je, gevuld met Jagermeister

• 24 Mei 2017 - 22:14

Ans En Willem:

Hoi Jaap kan nu pas inloggen.. Dus we gaan je nu volgen indien mogelijk..