2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu 2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën - Reisverslag uit Roncesvalles, Spanje van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

2e gedeelte voetreis Santiago, de Pyreneeën

Door: JaapvanBeekHendrik-Ido-Ambacht

Blijf op de hoogte en volg Jaap

21 Mei 2017 | Spanje, Roncesvalles

Goedenavond vrienden,

De 2e dag in de Pyreneeën. Wat de wandeldag vandaag bracht: zie het uitgebreide verslag van mijn wandelmaat Jan Schram en niet te vergeten zijn echtgenote, die alle bijzonderheden uitzoekt ( bedankt Marlies) en het was een van de mooiste etappes van de route met veel, ja heel veel groen. Ik was in gedachten in het Doncksebosch in Bolnes. Net of je daar zo'n 50 keer heen en weer wandelt, fantastisch. Beste vrienden net terug van het eten morgen weer vroeg op om naar Pamplona te lopen. Ik zal morgen over vandaag en morgen een persoonlijke invulling geven, wat er zoal te beleven is. De sfeer, die je al wandelend opsnuift is eigenlijk niet over te brengen. Ik ga het toch proberen, dus tot morgen Welterusten en met Pelgrimsgroet Jaap

Zie de volgende pagina.

  • 21 Mei 2017 - 20:07

    Lies Koopman Van Beek:

    We hebben je gevonden

  • 22 Mei 2017 - 00:17

    Carla Tieleman:

    Beste Jaap, wat zijn jullie drieen toch KANJERS! Ik ben er al,gaaf,gaaf,gaaf!Voor de rest verklap ik niets maar wat een ervaring! De mini Pelgrim! Bon Camino!( ik heb er maar 250km opzitten)ben maar een watje als ik naar jullie kijk!

  • 22 Mei 2017 - 00:17

    Carla Tieleman:

    Beste Jaap, wat zijn jullie drieen toch KANJERS! Ik ben er al,gaaf,gaaf,gaaf!Voor de rest verklap ik niets maar wat een ervaring! De mini Pelgrim! Bon Camino!( ik heb er maar 250km opzitten)ben maar een watje als ik naar jullie kijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaap

Actief sinds 08 Maart 2017
Verslag gelezen: 439
Totaal aantal bezoekers 135509

Voorgaande reizen:

08 Maart 2017 - 31 December 2017

Reisverslag voettocht Santiago de Compostela

Landen bezocht: