2e gedeelte voetreis Santiago - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Jaap Beek - WaarBenJij.nu 2e gedeelte voetreis Santiago - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

2e gedeelte voetreis Santiago

Door: JaapvanBeekHendrik-Ido-Ambacht

Blijf op de hoogte en volg Jaap

16 Mei 2017 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Beste vrienden,

Vandaag 1e rustdag van de 4 dagen, dat we geen Santiago-stap zetten wel gaan we morgen en overmorgen op stap naar Biarritz om is even wat ik noem op adem te komen. Ik laat wel weten waar we geweest zijn en wat we er beleefd hebben. Dan voor belangstellenden voor de route Hier volgt de route met de kmstand erbij.

Route:
2016: 7/9 thuis naar Jacobus ziekenhuis Zwijndrecht/ Papendrecht parkeerplaats maar huis 23, 5 km. Op 14/9 Papendrecht parkeerplaats/ veer Gorinchem 25, 9 km. 3 t/met 7oktober Gorinchem / Heeze 168, 7 km met de plaatsen Heusden, Cromvoirt, Oisterwijk, Knegsel, Heeze. Vanavond 10/14-10 Heeze-Maastricht met de plaatsen Heeze, Maarheeze, Thorn, Nuth met, Schinnen op Geul, Maastricht. Aantal kmstand 165,6.
Dan laatste van 2016 met begin Maastricht tot Reims dat zijn 300km Totaal afgelegd in 2016 6i3,7 km. Dan dit jaar, het jaar 2017. Vertrekdatum 27 maart tot 26 juni , dat zijn 91 dagen met 4 rustdagen erbij en wel van 16 t/met 19 mei Route de volgende.

Reims /Vezeley 385 km, Vezeley/ Saint Jean Pied de Port 932, 9 km, Saint Jean Pied de Port/ Pontferrada 567, 8 km, Pontferrada/ Santiago
260 km. Totaal 2e gedeelte voetreis Santiago 2 145,7 km. Algemeen totaal 2.829, En dan nog naar het wat ze noemen "het eind van de wereld" Finesterre.
Vanavond na eten afsluiting van 1e rustdag. Met Pelgrimsgroet Jaap

• 17 Mei 2017 - 00:07

Pieta:

Lekker dat jullie een paar rustdagen hebben
    even bij tanken veel plezier.
    Lieve groet aan allen.
    Pieta.