2e gedeelte voetreis Santiago - Reisverslag uit Saint-Palais, Frankrijk van Jaap Beek - WaarBenJij.nu 2e gedeelte voetreis Santiago - Reisverslag uit Saint-Palais, Frankrijk van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

2e gedeelte voetreis Santiago

Door: JaapvanBeekHendrik-Ido-Ambacht

Blijf op de hoogte en volg Jaap

13 Mei 2017 | Frankrijk, Saint-Palais

Beste vrienden,

Vandaagover weer een flink stuk gelopen, in totaal zo' n 28 km. Ik wil het een keer de Pyreneeën hebben, steeds dichter in beeld en ook over de honden in het Franse land. Dat komt morgen wel want het je nu echt tijd om te gaan liggen. Welterusten en tot morgen. Met Pelgrimsgroet Jaap

• 14 Mei 2017 - 10:23

Ton Heus:

Beste Jaap,
    Ik volg je verslagen met belangstelling. Je maakt heel wat mee. Als je terug bent in NL ben je volgens mij een heel ander mens. Mooi vervolg nog naar de bergen.
    Groeten Ton

• 14 Mei 2017 - 13:46

Joke Van Dijk:

Hallo Jaap,
    Ik vind het heel leuk om jou te volgen. Wat een geweldig avontuur maak je mee! En al die hartelijke mensen die je onderweg ontmoet. Door weer en wind de pas erin. Nog even dan ga je de pyreneeën over, dat zal een hele klus worden, daarom wens ik jou en je medepelgrimgangers een mooie tocht maar ook veel energie toe om deze zware maar mooie klus te klaren, met hartelijke groeten ook van Dick en Janny