2e gedeelte voetreis Santiago - Reisverslag uit Saint-Palais, Frankrijk van Jaap Beek - WaarBenJij.nu 2e gedeelte voetreis Santiago - Reisverslag uit Saint-Palais, Frankrijk van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

2e gedeelte voetreis Santiago

Door: JaapvanBeekHendrik-Ido-Ambacht

Blijf op de hoogte en volg Jaap

13 Mei 2017 | Frankrijk, Saint-Palais

Beste vrienden,
Net terug van het uit eten gaan, want niet elke dag wordt de pot door een " moeder de vrouw " opgediend. Bij een Italiaan aangeland en heerlijk. Ja heel heerlijk gegeten.

Vanmiddag Jo de Vroed , mijn scoolkameraad zaten in dezelfde klas, mijn maat van de jongens club " Wij Houden Vol" en mijn opvolger als voorzitter van Oostendam aan de lijn gehad en hij heeft gereageerd, zie mijn berichtje. Ik vond het zo leuk dat ik dacht ook anderen nog ervan in kennis te stellen. Als je uren loopt op Pelgrimspaden dan doet zo' reactie goed. Dus schroom niet en als je zegt zal metJaap ook even meeleven, gewoon doen. Nu verder met gisteravond. Het pianoconcert was volgens kenners goed, maar zowel Jan als Martiest Schram stonden niet te juichen. Ook ik vond een dik uur muisstil zitten in een mooie ambiance met vingervlugge pianist n u et zo bijzonder. Na afloop hebben we bij sommige piano bezoekers wat los gemaakt. Zelfs de voormalige burgervader van het dorp had groetjes belangstelling en was zeer onder de indruk dat wij van thuis uit gewandeld hadden. Ik weet zeker, dat als de wandeltocht volbracht is wij gratis kunnen overnachten daar. Wat laten dan gepland naar bed en op naar wat ik zeg de hondenetappe. Je hoort meer van mij. Met Pelgrimsgroet Jaap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaap

Actief sinds 08 Maart 2017
Verslag gelezen: 535
Totaal aantal bezoekers 135491

Voorgaande reizen:

08 Maart 2017 - 31 December 2017

Reisverslag voettocht Santiago de Compostela

Landen bezocht: