2e gedeelte voetreis Santiago - Reisverslag uit Pondaurat, Frankrijk van Jaap Beek - WaarBenJij.nu 2e gedeelte voetreis Santiago - Reisverslag uit Pondaurat, Frankrijk van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

2e gedeelte voetreis Santiago

Door: JaapvanBeekHendrik-Ido-Ambacht

Blijf op de hoogte en volg Jaap

04 Mei 2017 | Frankrijk, Pondaurat

Beste vrienden,
Vandaag ook even een berichtje van mij. We zijn al goed op weg in Frankrijk. Als je de grote plaats Bordeaux opzoekt op de kaart zijn wij daar en dat kan je onderaan zien qua hoogte al voorbij. Toen ik dat zag dacht ik: dat zal ik even laten weten. En Jan meldde: het loopt nog steeds goed, maar het blijft een flinke kluif hoor! Waarom ik vandaag nog even wat van me laat horen. Dat is het landschap waar we elke dag weer vol bewondering naar kijken. En al lopende heb je er alle tijd voor. Met de auto en ook wel op de fiets geniet je niet zoals wandelend. Wat een vergezichten zien we elke dag weer. Je zou zo je schildersspullen pakken om de schitterende beelden vast te leggen. Het geeft je ook een gevoel van: wat een rijkdom om dat zo op je in te laten werken. Alle hectiek van alle dag drijven met de wolken ver weg en je wordt er stil van. Dat wordt nog eens versterkt door de stilte om je heen. Alleen hoor je de vogels, je ziet roofvogels met de wind meezeilen terwijl hun havikssogen naar een lekker hippie kijken en zien ze een muissie dan is het: duik, hap, weg. Vanmorgen vroeg details verhaal afgemaakt. Nu weer aan de (wandel)bak. Ziet er mooi uit en nog even over waar we zijn geweest voor onze nachtrust. Zal ik of vanavond als het lukt of morgen over vertellen. Sjonge, Sjonge wat was dat een feest!! Met de heel hartelijke Jacobs Pelgrimsgroet. En wij op naar nog verder Frankrijk in. Jaap

  • 04 Mei 2017 - 21:49

    Pieta:

    Wat geweldig dat jullie zo van de natuur genieten.
    Groetjes uit Ambacht Pieta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaap

Actief sinds 08 Maart 2017
Verslag gelezen: 541
Totaal aantal bezoekers 135516

Voorgaande reizen:

08 Maart 2017 - 31 December 2017

Reisverslag voettocht Santiago de Compostela

Landen bezocht: