2e gedeelte voetreis Santiago - Reisverslag uit Sourzac, Frankrijk van Jaap Beek - WaarBenJij.nu 2e gedeelte voetreis Santiago - Reisverslag uit Sourzac, Frankrijk van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

2e gedeelte voetreis Santiago

Door: JaapvanBeekHendrik-Ido-Ambacht

Blijf op de hoogte en volg Jaap

01 Mei 2017 | Frankrijk, Sourzac

Waarde vrienden,
Voordat de nieuwe week begint van weer een fkink aantal kms gelopen even laten weten: het gaat mij goed hoor! Afgelopen week flink voor onze kiezen gehad. Uren in de stromende regen gelopen en tot op bot verkleund. Zelfs in Nederland waarschuwden ze vakantiegangers voor het noodweer. in o.a de Dordogne waar wij momenteel wandelen. Maar vandaag weer er fris tegenaan. Ga nu ontbijten en dan op pad voor de in totaal 60e wandeldag met al meer dan 1500 km in de benen. Zal kijken of ik vanavond wat meer kan vertellen of anders morgen. Want beleven doe je Zonder meer elke dag weer Zie daarvoor ook de site van wandelvrienden Jan en Marlies. Ik groet u allen met de Santiagogroet. Jaap

  • 01 Mei 2017 - 08:56

    Bert En Heleen:

    Beste Jaap,
    Heel veel wandelplezier en mooie tochten gewenst deze week met hopelijk een heerlijk zonnetje. Fantastisch zoals jullie het met elkaar organiseren. Groeten ook voor Jan en Marlies.
    Bert en Heleen Alblas

  • 01 Mei 2017 - 12:52

    Agnes:

    Ha Jaap, Wat hadden jullie gisteren een barre tocht!! Hopelijk treffen jullie het vandaag wel droog en komen jullie niet koud en verkleumd aan. Wel een lange afstand vandaag, ik begreep 33 km en dan in de bergen!
    Heel knap,dit is echt pelgrimeren!
    Dus verder "buen camino!"
    Groeten van Ton en Agnes

  • 03 Mei 2017 - 00:48

    Carla:

    Jaap,ikhad toen ook van zevenbergen naar steenbergen gelopen 32km in zulk vreselijk weer, ik weet hoe het voelt,maar ik was net begonnen en jullie hebben er al 1500km opzitten!....
    Dat is toch niet te geloven!....Ik hoop dat morgen de schoenen droog zijn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaap

Actief sinds 08 Maart 2017
Verslag gelezen: 565
Totaal aantal bezoekers 135494

Voorgaande reizen:

08 Maart 2017 - 31 December 2017

Reisverslag voettocht Santiago de Compostela

Landen bezocht: