2e gedeelte voetreis naar Santiago - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Jaap Beek - WaarBenJij.nu 2e gedeelte voetreis naar Santiago - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Jaap Beek - WaarBenJij.nu

2e gedeelte voetreis naar Santiago

Door: Jaap van Beek Hendrik-Ido-Ambacht

Blijf op de hoogte en volg Jaap

08 April 2017 | Nederland, Zeewolde

Goedenavond beste vrienden,
Zaterdagavond rond de klok van 11 uur en ik had al in mijn mandje moeten liggen. Maar juliie hebben nog een belevenis van mij te goed. En dat was het burgemeester's verhaal. Op de site van Jaap Schram lees je hoe de ontmoeting plaatsvond. Nou dan over mij. Op een gegeven moment sprak de burgemeester, nadat hij aan allen had gevraagd hoe hun levenssituatie was, mij aan en u vroeg hij. Alleen ben ik zei ik en ook heer burgemeester was alleen. Hij zei dat ik twinkelende oogjes had. en gaf mij een vriendschappelijk tikje op mijn schouder. Hij bood mij aan mocht ik iemand tegenkomen dan kon het huwelijk bij hem plaatsvinden, gratis. De andere ochtend zwaaide hij ons ook nog uit en ze zeiden tegen mij: Jaap je vriend . Nou de verhalen kwamen daarna los en de grappen vlogen rond. Nog vermeldingswaardig: de burgemeester was bij zijn verkiezing de enigste kandidaat ; ook al heel bijzonder. Vrienden ik ga slapen. Rest mij nog te vertellen, dat waar we nu overnachten, de Bed en & Brackfasters een kennis van ons kenden, namelijk Lies Peulen. Mijn zus Adrie had mij die naam opgegeven om aan Jan en Marlies Schram door te geven. Bijzonder niet? Ik sluit af en groet jullie. Het gaat jullie goed en jawel we zitten al boven de 1.000 km. Jaap

  • 08 April 2017 - 23:47

    Carla:

    Nou Jaap, de tocht is nog lang zat,wie weet wat je op je pad tegenkomt naar santiago! (Geintje)
    Die Burgervader! Hij is zelf zoekende zeker!
    Gaat het weer goed Jaap? zat de rugzak ok? Een pauze van 1 dag doet ook wonderen hoor met zijn drietjes in een prachtig Dorpje.Dat is dubbel genieten!!!

  • 09 April 2017 - 12:28

    Marianne:

    beste Jaap,
    je maakt zo wel lange dagen.
    heb je een beetje goed weer? wij genieten van bloesem en tulpen.
    leuk om jullie verhalen te lezen,
    het ga jullie goed!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jaap

Actief sinds 08 Maart 2017
Verslag gelezen: 836
Totaal aantal bezoekers 135488

Voorgaande reizen:

08 Maart 2017 - 31 December 2017

Reisverslag voettocht Santiago de Compostela

Landen bezocht: